Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Odmienność postrzegania wartości dodanej dla firm i wartości dla klienta w łańcuchu dostaw

Tytuł:
Odmienność postrzegania wartości dodanej dla firm i wartości dla klienta w łańcuchu dostaw
Autorzy:
Barczak, Piotr Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Polska
Satysfakcja konsumentów
Lojalność konsumentów
Łańcuch dostaw
Wartość dodana
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografi na stronach 81-82.

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies