Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Family enterprises in the context of consumer ethnocentrism and relationship-building = Przedsiębiorstwa rodzinne w kontekście teorii etnocentryzmu konsumenckiego i budowania relacji

Tytuł:
Family enterprises in the context of consumer ethnocentrism and relationship-building = Przedsiębiorstwa rodzinne w kontekście teorii etnocentryzmu konsumenckiego i budowania relacji
Współwytwórcy:
Instytut Handlu Zagranicznego (Uniwersytet Gdański)
Nikodemska-Wołowik, Anna M Autor
Bednarz, Joanna Autor
Tematy:
Przedsiębiorstwo rodzinne
Marketing partnerski
Polska
Etnocentryzm konsumencki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku polskim.

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronach 89-92.

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies