Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postrzeganie marki jako symbolu jakości produktu przez konsumentów w Polsce = The brand perception as a symbol of product quality among the consumers in Poland

Tytuł:
Postrzeganie marki jako symbolu jakości produktu przez konsumentów w Polsce = The brand perception as a symbol of product quality among the consumers in Poland
Współwytwórcy:
Betlej, Paulina Autor
Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości (Uniwersytet Ekonomiczny ; Kraków)
Katedra Zarządzania Procesowego (Uniwersytet Ekonomiczny ; Kraków)
Łukasiński, Wiesław Autor
Data publikacji:
2019
Tematy:
Badania marketingowe
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Nawyki konsumenckie
Marka (ekonomia)
Jakość produktu
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia na stronach 19-20.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies