- Tytuł:
- Postrzeganie marki jako symbolu jakości produktu przez konsumentów w Polsce = The brand perception as a symbol of product quality among the consumers in Poland
- Współwytwórcy:
-
Betlej, Paulina Autor
Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości (Uniwersytet Ekonomiczny ; Kraków)
Katedra Zarządzania Procesowego (Uniwersytet Ekonomiczny ; Kraków)
Łukasiński, Wiesław Autor - Data publikacji:
- 2019
- Tematy:
-
Badania marketingowe
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Nawyki konsumenckie
Marka (ekonomia)
Jakość produktu - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Język:
- polski
- Prawa:
-
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki - Dostawca treści:
- Academica
- Artykuł