Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The impact of latest trends in marketing environment on marketing and entrepreneurship

Tytuł:
The impact of latest trends in marketing environment on marketing and entrepreneurship
Współwytwórcy:
Wydział Ekonomiczny (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej)
Rzemieniak, Magdalena Autor
Wydział Zarządzania (Politechnika Częstochowska)
Gajewski, Paweł (ekonomia) Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Społeczności internetowe DBn
Marketing
Internet
Przedsiębiorczość
Polska
Postprawda
Zarządzanie strategiczne
Kreatywność
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenia w języku polskim.

raport z badań

Bibliografia na stronach 313-314.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies