Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gender roles and online marketing communications in real estate markets

Tytuł:
Gender roles and online marketing communications in real estate markets
Autorzy:
Zatwarnicka-Madura, Beata Autor
Współwytwórcy:
Katedra Marketingu (Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Marketing elektroniczny
Komunikacja marketingowa
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
Rynek nieruchomości
Rzeszów (woj. podkarpackie)
Płeć
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 468-469.

artykuł z czasopisma prawniczego

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies