Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The causes of re-exam and its role in improving academic achievement of low scoring students at Haramaya University

Tytuł:
The causes of re-exam and its role in improving academic achievement of low scoring students at Haramaya University
Autorzy:
Ahmed Hussen, Anwar Autor
Tematy:
Studenci
Oceny szkolne
Harer (Etiopia)
Haramaya University
Szkolnictwo wyższe
Egzaminy
Osiągnięcia szkolne
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

artykuł z czasopisma pedagogicznego

Bibliografia na stronach 209-210.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies