Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczenie się od praktyków i z praktyki szkolnej i przedszkolnej : refleksje o barierach peryferyjnego uczestnictwa = Learning from practitioners and from school and kindergarten practice : reflections on barriers to peripheral participation

Tytuł:
Uczenie się od praktyków i z praktyki szkolnej i przedszkolnej : refleksje o barierach peryferyjnego uczestnictwa = Learning from practitioners and from school and kindergarten practice : reflections on barriers to peripheral participation
Autorzy:
Nowicka, Marzenna (1962- ) Autor
Współwytwórcy:
Wydział Nauk Społecznych (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski ; Olsztyn)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Studenci
Polska
Uczenie się sytuacyjne
Praktyki pedagogiczne
Bariery komunikacyjne
Komunikacja interpersonalna
Opiekunowie praktyk i staży
Kształcenie nauczycieli
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronach 110-111.

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma pedagogicznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies