Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ecologisation of consumption as a trend in consumer behaviour - implications for future research = Ekologizacja konsumpcji jako trend w zachowaniach konsumenckich - implikacje dla przyszłych badań

Tytuł:
Ecologisation of consumption as a trend in consumer behaviour - implications for future research = Ekologizacja konsumpcji jako trend w zachowaniach konsumenckich - implikacje dla przyszłych badań
Współwytwórcy:
Sobocińska, Magdalena Autor
Katedra Badań Marketingowych (Uniwersytet Ekonomiczny ; Wrocław)
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ) Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Badania marketingowe
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Nawyki konsumenckie
Świadomość ekologiczna
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku polskim.

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 419-420.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies