Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing quality of texts posted on the websites of rural tourism facilities in Poland = Jakość marketingowa tekstów zamieszczonych na stronach internetowych obiektów turystyki wiejskiej w Polsce

Tytuł:
Marketing quality of texts posted on the websites of rural tourism facilities in Poland = Jakość marketingowa tekstów zamieszczonych na stronach internetowych obiektów turystyki wiejskiej w Polsce
Autorzy:
Król, Karol (informatyk) Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja (Kraków).4 oth
Data publikacji:
2018
Tematy:
Marketing elektroniczny
Reklama internetowa
Polska
Agroturystyka
Turystyka
Portale internetowe
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Tekst równolegle w języku angielskim i polskim.

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronach 117-118.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies