Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing potential of websites of rural tourism facilities in Poland = Potencjał marketingowy witryn internetowych obiektów turystyki wiejskiej w Polsce

Tytuł:
Marketing potential of websites of rural tourism facilities in Poland = Potencjał marketingowy witryn internetowych obiektów turystyki wiejskiej w Polsce
Autorzy:
Król, Karol (informatyk) Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja (Kraków)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Polska
Agroturystyka
Strony WWW
Marketing elektroniczny
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronie 172.

artykuł z czasopisma naukowego

Tekst równolegle w języku angielskim i polskim.

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies