Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Customer experiences management in omnichannel shopping

Tytuł:
Customer experiences management in omnichannel shopping
Autorzy:
Radziszewska, Aleksandra Autor
Współwytwórcy:
Wydział Zarządzania (Politechnika Częstochowska)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Omnichannel
Zachowanie
Marketing doświadczeń
Konsumenci (ekonomia)
Zarządzanie strategiczne
Satysfakcja konsumentów
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronach 342-343.

raport z badań

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku polskim, rosyjskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies