Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The influence of the flipped classroom model on the development of key competences of future teachers

Tytuł:
The influence of the flipped classroom model on the development of key competences of future teachers
Współwytwórcy:
Đođrević, Miloš Autor
Cekić-Jovanović, Olivera (1983- ) Autor
Đođrević, Marko M. Autor
Tematy:
Serbia
Metody nauczania
Kompetencje dydaktyczne
Kształcenie nauczycieli
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia na stronach 281-282.

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

artykuł z czasopisma pedagogicznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies