Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cooperation between organizations and consumers : motivating and rewarding in the process of co-creation

Tytuł:
Cooperation between organizations and consumers : motivating and rewarding in the process of co-creation
Autorzy:
Łaszkiewicz, Anna (ekonomia) Autor
Współwytwórcy:
Katedra Marketingu (Uniwersytet Łódzki)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Menedżerowie
Zachowanie
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Społeczności internetowe
Zarządzanie
Współdziałanie
Marketing wartości
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma ekonomicznego

raport z badań

Bibliografia na stronach 79-80.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies