Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw : studia przypadków i zadania

Tytuł:
Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw : studia przypadków i zadania
Współwytwórcy:
Soniewicki, Marcin Autor
Ratajczak-Mrozek, Milena Autor
Hauke-Lopes, Aleksandra Autor
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego (Poznań) Wydawca
Wieczerzycki, Marcin Autor
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Tematy:
Przedsiębiorstwo
Marketing partnerski
Marketing narodowy
Marketing międzynarodowy
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
studium przypadku (case study)

ćwiczenia i zadania

Bibliografie, netografie przy pracach.

Tytuł z ekranu tytułowego. Na stronie tytułowej i okładce także akronim serii: MD.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies