Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształtowanie wizerunku firmy : zasady metodyczne i studium przypadku gabinetu medycyny i kosmetologii estetycznej Galeria Urody = Creating companys Image : methodological principles and case study of the cabinet of medicine and aesthetic cosmetology within Beauty Gallery

Tytuł:
Kształtowanie wizerunku firmy : zasady metodyczne i studium przypadku gabinetu medycyny i kosmetologii estetycznej Galeria Urody = Creating companys Image : methodological principles and case study of the cabinet of medicine and aesthetic cosmetology within Beauty Gallery
Autorzy:
Grech, Ewa Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Zgorzelec (woj. dolnośląskie)
Komunikacja marketingowa
Konsumenci (ekonomia)
Galeria Urody Ewelina Grech
Public relations
Gabinety kosmetyczne
Medycyna estetyczna
Przedsiębiorstwo usługowe
Wizerunek przedsiębiorstwa
Zarządzanie zaufaniem
Kultura organizacyjna
Konkurencyjność
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenia w języku angielskim.

artykuł z czasopisma naukowego

case study (studium przypadku)

Bibliografia na stronach 45-46.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies