Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

How do mathematics textbooks address students misconceptions? : the case of the tangent line

Tytuł:
How do mathematics textbooks address students misconceptions? : the case of the tangent line
Autorzy:
Pieronkiewicz, Barbara Autor
Współwytwórcy:
Instytut Matematyki (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; Kraków)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Podręcznik
Uczniowie szkół średnich
Szkoły średnie
Matematyka (przedmiot szkolny)
Błędy
Nauczanie
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia na stronach 31-35.

artykuł z czasopisma matematycznego

Streszczenie w języku polskim.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies