Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Adaptacja narzędzia do pomiaru zaangażowania uczniów w aktywności szkolne - wyniki badań pilotażowych nad polską wersją skali SSEM = Polish adaptation of student school engagement scale (SSEM) - pilot study results

Tytuł:
Adaptacja narzędzia do pomiaru zaangażowania uczniów w aktywności szkolne - wyniki badań pilotażowych nad polską wersją skali SSEM = Polish adaptation of student school engagement scale (SSEM) - pilot study results
Autorzy:
Tomaszek, Katarzyna (psycholog) Autor
Współwytwórcy:
Instytut Psychologii (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; Kraków)
Data publikacji:
2020
Tematy:
Zaangażowanie szkolne
Polska
Uczniowie
Skala Zaangażowania Uczniów w Aktywności Szkolne (SSEM)
Gimnazja
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma psychologicznego

Bibliografia na stronach 104-109.

raport z badań

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies