Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing automation in B2B services as a necessary form in acquiringa contemporary client

Tytuł:
Marketing automation in B2B services as a necessary form in acquiringa contemporary client
Autorzy:
Pol, Małgorzata Maria Autor
Współwytwórcy:
Katedra Infrastruktury Zarządzania (Politechnika Wrocławska)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Branża informatyczna
Efektywność ekonomiczna
Przedsiębiorstwo
Polska
Relacje biznesowe
Komunikacja marketingowa
Technologia informacyjna (IT)
Marketing elektroniczny
Konsumenci (ekonomia)
Automatyzacja
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronach 87-88.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenia w języku polskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies