Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Exploring the relationship between viewer experienceand movie genre : a study based on text mining of online movie reviews = Relacja pomiędzy doświadczeniami widza a gatunkiem filmowym : badanie oparte na text mining recenzji filmowych

Tytuł:
Exploring the relationship between viewer experienceand movie genre : a study based on text mining of online movie reviews = Relacja pomiędzy doświadczeniami widza a gatunkiem filmowym : badanie oparte na text mining recenzji filmowych
Autorzy:
Świerczyńska-Kaczor, Urszula Autor
Współwytwórcy:
Wydział Organizacji Sztuki Filmowej (Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera ; Łódź)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Text mining
Publiczność
Recenzja filmowa
Film
Marketing doświadczeń
Konsumenci (ekonomia)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenia w języku polskim.

Bibliografia, netografia na stronach 174-175.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies