Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Preventing agression at school using educational transactional analysis

Tytuł:
Preventing agression at school using educational transactional analysis
Autorzy:
Pankowska, Dorota Autor
Współwytwórcy:
Wydział Pedagogiki i Psychologii (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Relacje międzyludzkie
Uczniowie
Profilaktyka szkolna
Analiza transakcyjna
Agresywność
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma pedagogicznego

Bibliografia, netografia na stronach 139-143.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies