Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola badań marketingowych w poznawaniu opinii polskich usługodawców na temat skutków liberalizacji rynku usług = The role of marketing research in learning the opinions of Polish service providers on the effects of liberalization of the services market

Tytuł:
Rola badań marketingowych w poznawaniu opinii polskich usługodawców na temat skutków liberalizacji rynku usług = The role of marketing research in learning the opinions of Polish service providers on the effects of liberalization of the services market
Autorzy:
Dąbrowska, Anna (ekonomia) Autor
Współwytwórcy:
Szkoła Główna Handlowa (Warszawa)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Polska
Usługi
Przedsiębiorstwo usługowe
Rynek
Badania marketingowe $2
Kraje Unii Europejskiej
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronie 117.

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies