Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

E-mail marketing na różnych etapach budowania relacji z klientem = E-mail marketing at various stages of building customer relationships

Tytuł:
E-mail marketing na różnych etapach budowania relacji z klientem = E-mail marketing at various stages of building customer relationships
Autorzy:
Kowalska, Magdalena (ekonomia) Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Szczeciński
Data publikacji:
2018
Tematy:
Marketing partnerski
E-mail marketing
Konsumenci (ekonomia)
Komunikacja marketingowa
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronach 107-108.

artykuł przeglądowy

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies