Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Studium przypadku jako metoda badania relacji międzyorganizacyjnych w marketingowym procesie budowania marki terytorium w oparciu o kulturę : koncepcja badań = Case study as a method of studying inter-organizational relations in the marketing processes of building a place brand based on culture : concept of the research

Tytuł:
Studium przypadku jako metoda badania relacji międzyorganizacyjnych w marketingowym procesie budowania marki terytorium w oparciu o kulturę : koncepcja badań = Case study as a method of studying inter-organizational relations in the marketing processes of building a place brand based on culture : concept of the research
Współwytwórcy:
Szymańska, Kamila (ekonomia) Autor
Rudolf, Wawrzyniec Autor
Krawiec, Wioletta Autor
Uniwersytet Łódzki
Data publikacji:
2018
Tematy:
Instytucje kultury
Marketing terytorialny
Promocja kultury
Sieć międzyorganizacyjna
Łódź (woj. łódzkie)
Marka (ekonomia)
Województwo łódzkie (1999- )
Samorząd terytorialny
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, na stronach 292-293.

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies