- Tytuł:
- Studium przypadku jako metoda badania relacji międzyorganizacyjnych w marketingowym procesie budowania marki terytorium w oparciu o kulturę : koncepcja badań = Case study as a method of studying inter-organizational relations in the marketing processes of building a place brand based on culture : concept of the research
- Współwytwórcy:
-
Szymańska, Kamila (ekonomia) Autor
Rudolf, Wawrzyniec Autor
Krawiec, Wioletta Autor
Uniwersytet Łódzki - Data publikacji:
- 2018
- Tematy:
-
Instytucje kultury
Marketing terytorialny
Promocja kultury
Sieć międzyorganizacyjna
Łódź (woj. łódzkie)
Marka (ekonomia)
Województwo łódzkie (1999- )
Samorząd terytorialny - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Język:
- polski
- Prawa:
-
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/ - Dostawca treści:
- Academica
- Artykuł