Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Grywalizacja jako metoda zwiększenia skuteczności jakościowych badań rynku = Gamification as a method of increasing the effectiveness of qualitative market research

Tytuł:
Grywalizacja jako metoda zwiększenia skuteczności jakościowych badań rynku = Gamification as a method of increasing the effectiveness of qualitative market research
Autorzy:
Ścibor-Rylski, Michał Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Warszawski
Data publikacji:
2018
Tematy:
Badania marketingowe
Badania jakościowe
Rynek
Grywalizacja
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronie 283.

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł przeglądowy

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies