- Tytuł:
- Znaczenie social farmingu w wybranych krajach Unii Europejskiej jako przykład przedsiębiorczości w turystyce na obszarach wiejskich = The importance of social farming in selected European Union countries as an example of entrepreneurship in tourism in rural areas
- Współwytwórcy:
-
Uniwersytet Przyrodniczy (Poznań)
Roman, Michał (ekonomia) Autor
Wojcieszak-Zbierska, Monika Autor
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego (Warszawa) - Data publikacji:
- 2018
- Tematy:
-
Niemcy
Produkt turystyczny
Rolnictwo społeczne
Norwegia
Wsie
Irlandia
Włochy
Przedsiębiorczość
Wielka Brytania
Agroturystyka
Holandia
Belgia
Francja - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Język:
- polski
- Prawa:
-
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/ - Dostawca treści:
- Academica
- Artykuł