Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie social farmingu w wybranych krajach Unii Europejskiej jako przykład przedsiębiorczości w turystyce na obszarach wiejskich = The importance of social farming in selected European Union countries as an example of entrepreneurship in tourism in rural areas

Tytuł:
Znaczenie social farmingu w wybranych krajach Unii Europejskiej jako przykład przedsiębiorczości w turystyce na obszarach wiejskich = The importance of social farming in selected European Union countries as an example of entrepreneurship in tourism in rural areas
Współwytwórcy:
Uniwersytet Przyrodniczy (Poznań)
Roman, Michał (ekonomia) Autor
Wojcieszak-Zbierska, Monika Autor
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego (Warszawa)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Niemcy
Produkt turystyczny
Rolnictwo społeczne
Norwegia
Wsie
Irlandia
Włochy
Przedsiębiorczość
Wielka Brytania
Agroturystyka
Holandia
Belgia
Francja
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronach 170-171.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies