Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rodzinny charakter mikroprzedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe jako element zarządzania relacjami z klientem : perspektywa konsumencka = Family character of micro businesses providing lodging services as an element of managing customer relations : consumers perspective

Tytuł:
Rodzinny charakter mikroprzedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe jako element zarządzania relacjami z klientem : perspektywa konsumencka = Family character of micro businesses providing lodging services as an element of managing customer relations : consumers perspective
Współwytwórcy:
Górska-Warsewicz, Hanna Autor
Społeczna Akademia Nauk (Łódź)
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego (Warszawa)
Dębski, Maciej (ekonomia) Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Polska
Zarządzanie relacjami z klientami
Hotelarstwo
Turystyka
Mikroprzedsiębiorstwa
Konsumenci (ekonomia)
Przedsiębiorstwo rodzinne
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia na stronach 47-48.

Streszczenie w języku angielskim.

raport z badań

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies