Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marka w rachunkowości - historia, stan obecny i perspektywy : Accounting for brand - history, current status and perspectives

Tytuł:
Marka w rachunkowości - historia, stan obecny i perspektywy : Accounting for brand - history, current status and perspectives
Autorzy:
Bareja, Katarzyna Autor
Współwytwórcy:
Szkoła Główna Handlowa (Warszawa)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Rachunkowość finansowa
Fuzja przedsiębiorstw
Środki obrotowe
Wycena przedsiębiorstwa
Marka (ekonomia)
Przejęcie przedsiębiorstwa
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronach 27-28.

referat

Materiały z Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Rachunkowości "Zintegrowany system informacyjny rachunkowości - teoria i praktyka", 19-21 września 2018 r., Łódź.

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies