Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Studenci jako uczestnicy badań konsumenckich = Students as participants of consumer research

Tytuł:
Studenci jako uczestnicy badań konsumenckich = Students as participants of consumer research
Autorzy:
Kaniewska-Sęba, Aleksandra Autor
Współwytwórcy:
Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; Poznań)
Data publikacji:
2020
Tematy:
Badania marketingowe
Polska
Studenci
Konsumenci (ekonomia)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszczenie w języku angielskim.

artykuł przeglądowy

Bibliografia, netografia na stronach 60-65.

artykuł z czasopisma statystycznego

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies