- Tytuł:
- Rola i znaczenie marki w procesie zakupu produktów mleczarskich na przykładzie Spółdzielczej Mleczarni "Spomlek" w Radzyniu Podlaskim = The role and importance of the brand in the proces of purchasing dairy products on the example of Cooperative Dairy "Spomlek" in Radzyń Podlaski
- Współwytwórcy:
-
Stefaniak, Michał (logistyka) Autor
Pieniak-Lendzion, Krystyna Autor
Wydział Nauk Społecznych (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny ; Siedlce)
Stefaniak, Renata Autor - Data publikacji:
- 2020
- Tematy:
-
Produkty mleczne
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek
Konsumenci (ekonomia)
Marka (ekonomia)
Zakupy
Radzyń Podlaski (woj. lubelskie) - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Język:
- polski
- Prawa:
-
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa 3.0 Polska - Dostawca treści:
- Academica
- Artykuł