Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola i znaczenie marki w procesie zakupu produktów mleczarskich na przykładzie Spółdzielczej Mleczarni "Spomlek" w Radzyniu Podlaskim = The role and importance of the brand in the proces of purchasing dairy products on the example of Cooperative Dairy "Spomlek" in Radzyń Podlaski

Tytuł:
Rola i znaczenie marki w procesie zakupu produktów mleczarskich na przykładzie Spółdzielczej Mleczarni "Spomlek" w Radzyniu Podlaskim = The role and importance of the brand in the proces of purchasing dairy products on the example of Cooperative Dairy "Spomlek" in Radzyń Podlaski
Współwytwórcy:
Stefaniak, Michał (logistyka) Autor
Pieniak-Lendzion, Krystyna Autor
Wydział Nauk Społecznych (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny ; Siedlce)
Stefaniak, Renata Autor
Data publikacji:
2020
Tematy:
Produkty mleczne
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek
Konsumenci (ekonomia)
Marka (ekonomia)
Zakupy
Radzyń Podlaski (woj. lubelskie)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa 3.0 Polska
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronie 30.

Streszczenie w języku angielskim.

raport z badań

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies