Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek i tożsamość marketingu kościelnego. Cz. 2 = Image and identity of church marketing. Pt. 2

Tytuł:
Wizerunek i tożsamość marketingu kościelnego. Cz. 2 = Image and identity of church marketing. Pt. 2
Autorzy:
Pabian, Angelika Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Śląski
Data publikacji:
2020
Tematy:
Kościół katolicki
Instytucje nonprofit
Nowe media (komunikacja)
Katolicy
Msza święta
Marketing
Parafie
Województwo śląskie (1999- )
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa 3.0 Polska
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronie 27.

raport z badań

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies