Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Oceny działań marketingowych linii lotniczych w mediach społecznościowych na przykładzie PLL LOT = The assessment of marketing activities of airlines in social media on the example of LOT Polish Airlines

Tytuł:
Oceny działań marketingowych linii lotniczych w mediach społecznościowych na przykładzie PLL LOT = The assessment of marketing activities of airlines in social media on the example of LOT Polish Airlines
Współwytwórcy:
Huderek-Glapska, Sonia Autor
Antczak, Doris Autor
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)
Data publikacji:
2020
Tematy:
Polska
Media społecznościowe
Zarządzanie kryzysowe dbn
Marketing
Polskie Linie Lotnicze LOT
Linie lotnicze
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa 3.0 Polska
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronie 25.

case study (studium przypadku)

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies