Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane narzędzia marketingu społecznościowego wykorzystywane w opolskich hotelach = Selected social marketing tools used in Opolskie hotels

Tytuł:
Wybrane narzędzia marketingu społecznościowego wykorzystywane w opolskich hotelach = Selected social marketing tools used in Opolskie hotels
Współwytwórcy:
Pośpiech, Nikola Autor
Wyższa Szkoła Bankowa (Wrocław)
Puciato, Daniel Autor
Politechnika Opolska
Data publikacji:
2019
Tematy:
Wizerunek przedsiębiorstwa
Komunikacja internetowa
Hotele
Media społecznościowe
Opole (woj. opolskie)
Komunikacja marketingowa
Marketing społecznościowy
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma geograficznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia na stronach 38-39.

raport z badań

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies