Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Tytuł:
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Autorzy:
Kotler, Philip (1931- )
Współwytwórcy:
Thielmann, Dawid. Tł.
Rudawska, Iga. Red.
Puczyłowski, Kamil. Tł.
Stevens, Robert J. (1955- )
Wolters Kluwer Polska
Shalowitz, Joel (1953- )
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Warszawa : Wolters Kluwer Polska
Tematy:
Marketing strategiczny
Służba zdrowia - marketing
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Indeks.

podręczniki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies