Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola środowiska rodzinnego i szkolnego w terapii dziecka z zaburzeniami przetwarzania słuchowego = The role of family and school environment in therapy of children with central auditory processing disorder

Tytuł:
Rola środowiska rodzinnego i szkolnego w terapii dziecka z zaburzeniami przetwarzania słuchowego = The role of family and school environment in therapy of children with central auditory processing disorder
Autorzy:
Kruczyńska-Werner, Anna Autor
Współwytwórcy:
Zakład Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Hałas komunikacyjny
Terapia logopedyczna
Wychowanie w rodzinie
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Komunikacja werbalna
Niedosłyszący
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma pedagogicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia na stronach 421-423.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies