- Tytuł:
- Wpływ działań CSR w przemyśle odzieżowym na akceptację wyższej ceny przez konsumentów pokolenia Z = Influence of CSR activities in fashion industry on generation Z customers willingness to accept a higher price
- Współwytwórcy:
-
Pawlak-Kołodziejska, Katarzyna Autor
Uniwersytet Gdański
Dziadkiewicz, Anna Autor
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - Data publikacji:
- 2019
- Tematy:
-
Pokolenie Z
Nawyki konsumenckie
Konsumpcja zrównoważona
Warszawa (woj. mazowieckie)
Konsumenci (ekonomia)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Przemysł odzieżowy - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Język:
- polski
- Prawa:
-
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki - Dostawca treści:
- Academica
- Artykuł