Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Improving the effectiveness of marketing activities of enterprises through the use of heuristics and irrational behaviour described in behavioural economics

Tytuł:
Improving the effectiveness of marketing activities of enterprises through the use of heuristics and irrational behaviour described in behavioural economics
Autorzy:
Świder, Wojciech (ekonomia) Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)
Data publikacji:
2020
Tematy:
Heurystyka
Nawyki konsumenckie
Psychologia ekonomiczna
Marketing
Ekonomia behawioralna
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku polskim.

Bibliografia, netografia na stronach 53-55.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies