Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Efekt IKEA w relacjach między start-upami a inwestorami = IKEA effect in relations between start-ups and investors

Tytuł:
Efekt IKEA w relacjach między start-upami a inwestorami = IKEA effect in relations between start-ups and investors
Autorzy:
Codogni, Mateusz Autor
Współwytwórcy:
Wydział Zarządzania (Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica ; Kraków)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Finansowanie
Start-up
Wartość ekonomiczna
Inwestycje
Inwestorzy instytucjonalni
Venture capital
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronie 63.

artykuł przeglądowy

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies