Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Inclusive school teachers self assessment of their diagnostic and therapeutic knowledge and skills = Samoocena wiedzy specjalistycznej oraz umiejętności diagnostycznych i terapeutycznych nauczycieli szkół integracyjnych

Tytuł:
Inclusive school teachers self assessment of their diagnostic and therapeutic knowledge and skills = Samoocena wiedzy specjalistycznej oraz umiejętności diagnostycznych i terapeutycznych nauczycieli szkół integracyjnych
Autorzy:
Skibska, Joanna Autor
Współwytwórcy:
Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Samopostrzeganie
Szkoły integracyjne
Województwo śląskie (1999- )
Nauczyciele
Kompetencje zawodowe
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
raport z badań

Streszczenie w języku polskim.

artykuł z czasopisma pedagogicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronach 99-100.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies