- Tytuł:
- Kształtowanie marki miejsca na przykładzie polityki Dubaju w latach 1989-2019
- Współwytwórcy:
-
Wydział Nauk Humanistycznych (Społeczna Akademia Nauk ; Warszawa)
Instytut Socjologii i Pedagogiki (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego ; Warszawa)
Matysek, Anna. Autor
Podobas, Izabela. Autor - Data publikacji:
- 2019
- Tematy:
-
Marketing strategiczny
Strategia marketingowa
Rozwój gospodarczy
Marka (ekonomia)
Dubaj (Zjednoczone Emiraty Arabskie)
Zarządzanie strategiczne - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Język:
- polski
- Prawa:
-
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/ - Dostawca treści:
- Academica
- Artykuł