Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształtowanie marki miejsca na przykładzie polityki Dubaju w latach 1989-2019

Tytuł:
Kształtowanie marki miejsca na przykładzie polityki Dubaju w latach 1989-2019
Współwytwórcy:
Wydział Nauk Humanistycznych (Społeczna Akademia Nauk ; Warszawa)
Instytut Socjologii i Pedagogiki (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego ; Warszawa)
Matysek, Anna. Autor
Podobas, Izabela. Autor
Data publikacji:
2019
Tematy:
Marketing strategiczny
Strategia marketingowa
Rozwój gospodarczy
Marka (ekonomia)
Dubaj (Zjednoczone Emiraty Arabskie)
Zarządzanie strategiczne
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma politologicznego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies