Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Using social media data to plan for tourism

Tytuł:
Using social media data to plan for tourism
Współwytwórcy:
Minkwitz, Aleksandra Autor
Zajadacz, Alina Autor
Katedra Turystyki i Rekreacji (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; Poznań)
Data publikacji:
2020
Tematy:
Media społecznościowe
Turystyka
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma geograficznego

Bibliografia, netografia na stronach 134-138.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies