Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zachowania konsumentów wobec ofert usług turystycznych biur podróży

Tytuł:
Zachowania konsumentów wobec ofert usług turystycznych biur podróży
Współwytwórcy:
Dąbrowska, Anna (ekonomia) Autor
Grzybowska-Brzezińska, Mariola Autor
Wydział Administracji i Nauk Społecznych (Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna)
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn)
Data publikacji:
2020
Tematy:
Biura podróży
Konsumenci (ekonomia)
Polska
Usługi turystyczne
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

raport z badań

Bibliografia na stronie 73.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies