Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ES-QUAL model and customer satisfaction in online banking : evidence from multivariate analysis techniques

Tytuł:
ES-QUAL model and customer satisfaction in online banking : evidence from multivariate analysis techniques
Współwytwórcy:
Štreimikis, Justas Autor
Ahmed, Rizwan Raheem Autor
Martinkutė-Kaulienė, Raimonda Autor
Dapkus, Rimantas Autor
Romeika, Giedrius Autor
Data publikacji:
2020
Tematy:
Analiza wielowymiarowa
Satysfakcja konsumentów
Bankowość elektroniczna
Wynik finansowy
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronach 81-86.

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies