Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Developing a reflective practitioner through telecollaboration in language teacher preservice education – a bottom-up perspective

Tytuł:
Developing a reflective practitioner through telecollaboration in language teacher preservice education – a bottom-up perspective
Współwytwórcy:
Gajek, Elżbieta Autor
Calderón Quindós, María Teresa Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Nauczyciele języka angielskiego
Erasmus (program)
Szkolnictwo wyższe
Nauczanie języków obcych
Rozwój zawodowy
Wymiana studentów
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma pedagogicznego

Bibliografia, netografia na stronach 51-52.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies