Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Druga połówka brandingu czyli O narzędziach kreowania wizerunku

Tytuł:
Druga połówka brandingu czyli O narzędziach kreowania wizerunku
Współwytwórcy:
Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki (Katowice) Instytucja sprawcza Wydawca
Wantulok, Martyna Autor
Halemba, Piotr (1966- ) Autor
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Katowice : Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego
Tematy:
Marka (ekonomia)
Marketing wirusowy
Wizerunek przedsiębiorstwa
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Budowanie wizerunku pracodawcy
Content marketing
Ambient marketing
Storytelling
Identyfikacja wizualna
Marketing
Marka osobista
Event marketing
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
opracowanie

Tytuł z ekranu tytułowego.

Bibliografia na stronach 120-127.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies