Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie perswazyjne w reklamach lecznic, zakładów przyrodoleczniczych i uzdrowisk z początku XX wieku zamieszczonych w Skorowidzu Przemysłowo-Handlowym Królestwa Galicji z 1912 r.

Tytuł:
Strategie perswazyjne w reklamach lecznic, zakładów przyrodoleczniczych i uzdrowisk z początku XX wieku zamieszczonych w Skorowidzu Przemysłowo-Handlowym Królestwa Galicji z 1912 r.
Autorzy:
Gajewska, Ewelina (pedagog) Autor
Współwytwórcy:
Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Służba zdrowia
Perswazja
Informator
Reklama prasowa
Analiza treści i zawartości mediów
Skorowidz przemysłowo-handlowy Królestwa Galicyi
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Na Tych Samych Warunkach 4.0
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia na stronach 315-316.

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma socjologicznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies