Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie budowania marki i rozwoju handlu : nowe trendy i wyzwania dla marketingu

Tytuł:
Strategie budowania marki i rozwoju handlu : nowe trendy i wyzwania dla marketingu
Współwytwórcy:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Wydawca
Karpińska-Krakowiak, Małgorzata Autor
Bryła, Paweł Autor
Sędkowski, Michał Autor
Hereźniak, Marta Autor
Pietrzak, Emilia Autor
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawca
Anders, Justyna Autor
Domański, Tomasz (1953- ) Autor Redakcja
Data publikacji:
copyright 2020
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne ; Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, copyright 2020
Tematy:
Handel
Polska
Marka (ekonomia)
Marketing
Zarządzanie strategiczne
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tytuł z ekranu tytułowego.

Streszczenia w języku angielskim przy pracach.

praca zbiorowa

Bibliografie, netografie przy pracach.

monografia

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies