Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Funkcjonowanie uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w wieku wczesnoszkolnym w zakresie komunikacji werbalnej

Tytuł:
Funkcjonowanie uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w wieku wczesnoszkolnym w zakresie komunikacji werbalnej
Autorzy:
Masłowska, Monika Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków)
Data publikacji:
2020
Tematy:
Szkoły specjalne
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
Komunikacja werbalna
Województwo małopolskie (1999- )
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
Kompetencje komunikacyjne
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
raport z badań

artykuł z czasopisma pedagogicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronie 271.

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies