Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Development of a brand idea as the basis for region branding : a case study of the Jizera Mountains and the Foreland region

Tytuł:
Development of a brand idea as the basis for region branding : a case study of the Jizera Mountains and the Foreland region
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław)
Wołosecka, Aleksandra Autor
Uniwersytet SWPS
Daszkiewicz, Magdalena Autor
Data publikacji:
2019
Tematy:
Marka (ekonomia)
Góry Izerskie
Rozwój regionalny
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

case study (studium przypadku)

artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronach 118-121.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies