Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Socio-economic status its influence on academic interest of secondary school students in Meghalaya : a qualitative study

Tytuł:
Socio-economic status its influence on academic interest of secondary school students in Meghalaya : a qualitative study
Współwytwórcy:
Myrthong, Euodia Autor
Lamare, Toba Autor
Data publikacji:
2020
Tematy:
Zainteresowania
Wyżyna Meghalaya (Indie)
Status społeczny
Uczniowie szkół średnich
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

artykuł z czasopisma socjologicznego

Bibliografia na stronach 531-532.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies