Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Lalki-motanki jako metoda pracy nad zrozumieniem doświadczenia migracyjnego

Tytuł:
Lalki-motanki jako metoda pracy nad zrozumieniem doświadczenia migracyjnego
Autorzy:
Świdzińska, Agata Autor
Współwytwórcy:
Wydział Pedagogiki i Psychologii (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej)
Data publikacji:
2020
Tematy:
Edukacja międzykulturowa
Integracja społeczna
Przekaz międzypokoleniowy
Lalki
Dziecko z doświadczeniem migracji
Adaptacja kulturowa
Tożsamość społeczna
Metody nauczania
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma pedagogicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

Bibliografia, netografia na stronach 200-201.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies